Vezi propunerile...
1. Fiţi atenţi la nevoile reale de comunicare şi internet ale angajaţilor dumneavoastră, atât asupra minutelor naţionale gratuite, cât şi a sms-urilor şi traficului de internet. Dacă aveţi angajaţi ce nu au nevoie de trafic de internet, ci doar de minute şi sms-uri, negociaţi o ofertă de grup (de tip ”minute la coş”).
2. Spuneţi clar angajaţilor dumneavoastră ce resurse au şi în cât să se încadreze
3. Centralizaţi facturile ”într-un excel” şi observaţi dacă există diferenţe mari asupra costurilor de la o lună la alta. Dacă lunar există un balans de 10-15% între facturi, desemnaţi o persoană care să verifice facturile detaliate şi persoanele care fac costuri suplimentare şi pe ce anume...
4. Dacă călătoriţi în roaming, sau aveţi o firmă de transport sau orice alt domeniu în care lucraţi în ţări U.E. sau non U.E. asiguraţi-va că, contractaţi servicii cu minute gratuite în roaming. Percepţia că din 2017 vor fi eliminate taxele de roaming este interpretabilă.
5. Dacă aveţi mai multe facturi de telecomunicaţii, în măsura în care se poate, solicitaţi o singură factură. Astfel, costurile sunt mult mai uşor de urmărit şi de gestionat.
6. Insistaţi ca discount-urile negociate să apară şi în contract (de obicei apar ca ”promo”) şi să între în vigoare din prima lună încare contractul a început să curgă. Desemnaţi un om care să facă această activitate lună de lună (cel puţin în primele 3-6 luni), apoi trimestrial.
Echipa Optim Telecom